Hatet mot fjortisar

Vad hindrar folk från att göra dumma saker?

Regler och lagar!

Helt rätt, en poäng till dig! Efter noggranna undersökningar och efter många timmar av intensivt hardcore-grubblande här på min svettiga toastol, har jag samlat tillräckligt mycket fakta för att på ett konstruktivt sätt kunna förmedla för mina otåliga läsare att jag kräver en lag.



Well, does Reinfeldt give a shit about me demanding a law? No! Men jag kräver att denna lag skrivs in i den svenska lagboken. Jag har tappert försökt överlista det bibliska språket och försöker nu yttra mig för första gången genom att använda min bästa Jesus-svenska. Lagen lyder följande:

§ 93 "Du skall icke under några som helst omständigheter ens överväga tanken att ta på dig dessa groteska uggs. Ty stövlarna är komfortabla, dock är faran för samhället ett faktum. Massakrar kan utbryta pga. utseendet av dessa gräsliga stövlar."



Efter att denna lag stiftats är det min uppgift som officiell lagstiftare att bestämma vilka konsekvenserna utav detta handlande lär bli? Mitt förslag faller nog på en veckas hemtjänst hos en Balkanfamilj. Där lär hon sig grunderna till kvinnlighet, men hon lär sig också hur man uthärdar x-antal toffelbank.

I värsta fall är trätofflorna gjorda utav Mellanbrun mahognyfärgad bosnisk djungel-tall, tro mig.. Av egna erfarenheter kan jag säga att dessa toffelbank får en att uppleva omänsklig smärta som inte ens finns på kartan! Konsekvenserna kan vara katastrofala. I vissa fall leder det till självmord, den diskussionen tar vi på begravningsbyrån.. 

 
Lilla flicka, förstår du inte? Du är stenful!


Kommentarer
Postat av: Mommo

HHAHAHAHAHAHAh asså :D, keep up the good work (y)

2009-12-24 @ 11:58:27
Postat av: arnela

första normallånga inlägget HAHA :P bojkotta bibel-långa-inlägg tack !

2009-12-24 @ 12:57:56
URL: http://neelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0