Nästa station: Tortyrmetoder

Tortyrmetoder

Det här inlägget är då ämnat till alla offer från den mer centrala delen av Balkanhalvön dvs. dem med en gräsmatta på bröstet och dem som har fått stå ut med ett och annat toffelslag i sitt liv och jag ska då en tråkig onsdagmorgon summera dessa tortyrmetoder och enligt pålitliga undersökningar resummera vilka tortyrmetoder som är mest effektiva för att lära sina barn en läxa dem sent kommer att glömma.

Först ut på scenen är den så beryktade Folklor-tofflan som varje Balkan förälder har, om dem inte har på sig den så har dem jävlarna gömt den i garderoben men du kan banne mig förlita dig på att dem har den satans tofflan någonstans gömd i hushållet. Materialet är väl ganska så simpelt där virket "trä" är en seriöst inblandad part:

Vapen 1 - Trätofflan:



Information
Storlek: cirka 40 cm
Tjocklek: cirka 13 cm
Smärtnivå (1-10): 6
Används efter: Dagligen
Klädtips för att undvika smärta: Tjock overall med termobyxor



Nästa metod ut på tortyrscenen är det så fruktade skohornet som jag själv har fått smaka på och än idag har erfarenhet av. Skohornet är idag så fruktat att man nästan slutat använda det eftersom vapnet är så brutalt och så effektivt så att föräldern finner ingen glädje i att slå barnen eftersom barnet dör efter första slaget. Skohornet härstammar från de nordvästra delarna av Sko Punkten och är gjort av metall vilket tar smärt-frågan till en helt ny dimension.

Vapen 2 - Skohornet:


Information
Storlek:
cirka 105 cm
Tjocklek: cirka 4 cm
Smärtnivå (1-10): 8,5
Används efter: Dåliga betyg 
Klädtips för att undvika smärta: Dunjacka, jeans


Den här jäveln är efterlängtad på tortyrscenen. Du din balkanflykting, våga neka att du inte fått smaka på dennes vrede! Namnet på denna tortyrmetod stavas: K-V-I-S-T aka Gren. Men inte fan får du nämna ordet Gren i pappas närvaro, ordet är heligt och får ej missbrukas. Den kvistajäveln hatar jag och inte fan tror du min pappa ber mig hämta grenajäveln själv?! När jag gör något jag får ångra resten av mitt liv så ber han mig gå ut i skogajäveln och hämta en grenajävel och inte fan gör det saken bättre att skogen är 15 meter ifrån vårt hus. Nåja, grenen är gjord av ett starkt segt material som svider som in i helvete när man får det på naken hud.

Vapen 3 - Grenen:



Information
Storlek:
cirka 130 cm
Tjocklek: cirka 5 cm
Smärtnivå (1-10): 7,5
Används efter: Käftat emot/Mobbat föräldrarnas svenska
Klädtips för att undvika smärta: Astronautdräkt


Metod 4 är den mest smärtfulla av alla, pappas handflata. Det går inte att förklara i ord hur ont det gör att bli bitchslappad av den asså följderna blir typ: svår hjärnskakning, sne näsa, 9 tänder mindre osv. Inte fan vet jag hur den har växt för att bli så stor men en sak är säker: i Bosnien plockade han potatisar med den, han runkade av hästar, han fajtades med bufflar och allt så det är ganska förståeligt varför fingrarna ser ut som cevapi så tjocka dem är:

Metod 4 - Pappas Hand:



Information
Storlek:
cirka 25 cm
Tjocklek: cirka 10 cm
Smärtnivå (1-10): 11
Används efter: Kollat snett på hans smutsiga strumpor
klädtips för att undvika smärta: Likkista

Metod 5 är en exceptionell blandning utav en jävla massa skinn och en nypa aggression, eller oj.. en hel jävla låda fullastad med aggression och ilska straight från Balkan, något i den stilen.
Nazityskland var jävligt dumma om man tänker efter.. Dem använde sig utav lama metoder så som Cyklon B gas osv. Det här föremålet jag är på väg att nämna tar nog smärt-frågan till en helt ny dimension. Föremålet jag talar om är självfallet Läderbältet. Konsekvenserna utav detta läderbälte är sinnesjuka, nu talar vi inte om några blåmärken eller ett litet skrubbsår.. Vi snackar feta köttsår likt hästarna i Mexico som blir bitchslappade var tredjesekund av feta hästpiskor (Darrell får ursäkta) I värsta fall letar farsan upp ett piskliknande skärp med massiva emo-nitar på, då lär konsekvenserna bli brutala. Vi snackar om sår lika djupa som en tonårings acnegropar.

Metod 5 - Läderbältet:




Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my god, ni e fucking sjuka i huvet XD ahahahahaha

2009-10-16 @ 22:15:49
Postat av: Anonym

hahahahahahaha

2009-10-16 @ 23:22:59
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH jag döööööööööööööör

2009-10-16 @ 23:46:55
URL: http://liinaotto.blogg.se/
Postat av: Pevec

Roli blogg, vem skriver den?

2009-10-17 @ 01:41:31
Postat av: Denis Smajic

Det är jag Denis Smajic och Mateo Hadzic som skriver i bloggen :)

2009-10-17 @ 14:45:07
URL: http://flippbloggen.blogg.se/
Postat av: boris

hahahaha underbart inlägg!

2009-12-24 @ 13:08:00
Postat av: diana c.

HAHAHHA jag har fått grenen ;p HAHAHAHAHHA. JAAAG DÖÖÖR! blev jagad i typ heela jävla lägenheten med den ;p kuku. HAHA

2010-02-04 @ 21:09:34
URL: http://seelfishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0