Kill och tjej-tema: Den utlovade del 2

Efter önskemål har jag då tänkt beskriva killens syn på tjejen och hennes beteende i "på G"-situationer eller för att uttrycka mig formellt "halva inne"-situationer. Nu vet ni vad inlägget kommer handla om i princip så nu är det bara att läsa, jag avråder er kära läsare STARKT att inte visa följande inlägg till olämpliga personer, språket är icke passande för detta.

Tjejen.. Jaa, om du är en helt vanlig kille, lever ett helt vanligt liv, som är intresserad utav en tjej men du har i åtanke att hon är pretty damn hard to get! Du tänker; "Shit, jag vet att jag kommer få henne! Jag bara kommer göra det, om det så ska ta mig 2 år så får det göra det men Torbjörn-i-nedre-regionen ska tamigfan få sig ett dopp! That's it helt enkelt"



Den enda anledningen till varför du fortsätter jaga tjejen är, håll i er nu:

Eftersom du VET om att du inte kan få henne, hon håller dig på avstånd, hon har inte brutal-spolat dig men hon är iskall och håller dig på ett säkert avstånd så du bara inte kan göra din move.

.... Men du gillar det! Det är just detta som är saken, vi gillar det! That's whats keeping us going! Sålänge hon håller dig på avstånd kommer du sitta hemma och gräma dig över tanken att du inte kan närma dig henne, utan försöker och försöker och när hon väl har svarat på din hälsning i skolan tror du att hon visar ett TPI <Tecken på intresse> men intefan gör hon det min vän!

Men saken är den.. Detta håller inte så länge! Håller hon på såhär lär inte intresset hålla för länge, utan intresset är bara där tillfälligt, rejectar hon dig konstant inser du så småningom att hon inte är den enda tjejen i världen och du vidgar dina vyer och börjar se dig runt omkring efter andra skönheter.

 Ice cold baby!

MEN MEN MEN, här kommer 3 stycken "men", ack så viktiga dem är.. Om denna tjej nu håller dig på avstånd och visar pyttesmå tecken på intressen lite då och då.. Då kommer intresset aldrig att svalna.. Sanna mina ord!

Det är naturligt att killen tröttnar på en tjej om hon håller på och krydda hela tiden, toffla hit och toffla dit liksom vafan?! Chilla lite, ta ett djupt andetag och låt mig softa.

Så på sätt och vis har tjejerna killarna i något slags koppel där dem får styra och ställa hur dem vill. MEN MEN MEN, nu ska vi inte glömma bort att killarna kan hamna i samma situation som tjejerna så beroende på HUR du spelar spelet, avgör du själv om det är du som ska hålla i kopplet, eller bli hållen av kopplet ;)

 Det är ditt val, spela spelet eller bli spelad!


Kommentarer
Postat av: Den där tjejen

Haha Du har så rätt asså helt sjukt, och måste bara påpeka att vissa tjejer har en sådan stark personlighet att de kan göra vad som helst, såsom attpåbörja skitsnack för att seperara på två och ta den ena, om du fattar vad jag menar. I alla fall det är helt sjukt att tjejer är så farliga men de kan endå lita på varandra, men det kanske är därför det alltid är två bästisar som bråkar. Tro mig det jag ser omkring mig som tjej är att två bra vänner eller endast vänner bråkar för den killen där eller han andra killen här. Girls grow up, but dont lose the fight.

2010-02-03 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0