Kill och tjej-tema: Del 1

Innan ni läser följande inlägg ska ni ha i åtanke att jag lär använda vulgära ord så som "penis", haha nej men ärligt jag kommer inte använda min prydligaste svenska precis utan tänk på att inte visa päronen detta inlägget eftersom språket inte är passande.

Som kille kan man inte förbise det faktum att man dagligen, konstant, tänker på hur man inte hade tvekat till en omgång med henne i buskarna efter skolan. Eller läraren som "råkat" dra upp stringen en decimeter ovanför översta ryggkotan för att småbarnen de kallar elever ska kunna fickrunka i toaletten på lunchrasten åt hennes solbrända kropp.

 Jag vet, stenful.. haha!

Jag menar, thats human nature helt enkelt.. Men då ska jag förklara för er gott folk att det inte bara är killen som är smygkåt utan tjejerna är tamigfan MINST lika kåta! Låt mig förstärka detta påstående med ett par vassa argument nu..

Anledningen till varför vi inte vet om hur mycket tjejerna snackar om sex ÄR eftersom vi inte är med dem varje dag, vi vet inte vad dem pratar om varje dag när de har såna privata intima samtal med bästa kompisen. Men föreställ er att ni är utklädda till en tjej för en dag, så går ni till er bästa tjejkompis då och så snackar ni normalt hela dagen, tro fan inte tjejkompisen kommer ta upp hur hon blev påsatt av hennes pojkvän med stålkuk HELA jävla tiden, även om du försöker undvika samtalet så kommer hon ta upp det eftersom hon gillar att snacka om sex.

Ni vet väl om att det största samtalsämnet emellan två tjejer är sex? Jag vill inte ta upp procentenheter eftersom jag inte vet exakt hur stor del av dagen går ut på att snacka om kukens tjocklek men detta har jag i alla fall läst.

Ni vet väl också att tjejernas bullseye (klitoris låter föör mkt 80-talet) har DUBBELT så många känselkroppar än vad killens skinnflöjt har? Tjejerna tänder mer på detta än vad killarna gör om dem blir det, på motsatt håll då.

Ni vet väl att tjejerna kan "komma" fontän efter fontän efter fontän och ändå be om att bli påsatta från alla möjliga kama sutra ställningar.. Medans när killen sprutar, varar hans känsla i ett par sekunder sedan tappar han lusten helt där fitta är det ABSOLUT sista han tänker på. Jag sätter min svettiga trätoffla på att alla killar tänker på friterad kängurupung före fitta efter att man sprutat.

Detta ville jag bara få avklarat för alla som tänkt på det, och tro mig.. Ni har tänkt på det! Så nästa gång ni har motsvarande debatt i skolan eller dylikt, använd mina argument guys!

AdrianaLima11.jpg Adriana Lima image by big_wicked_187


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0